Pages

Wednesday, June 24, 2015

Ramadhan Goals 101

Assalamu'alaikum & Hai.

Salam Ramadhan al-Kareem to all Muslims. May Allah S.W.T. bless you, and hope all your Ramadhan goals that you have set will be accomplished, In Shaa Allah.

Alhamdulillah, dapat merasa Ramadhan kat rumah, doing all those real housewife works. Cuma, this update is directed to those old or new acquaintances: aku minta maaf dan maafkan andai kata salah silap sama ada aku ke kau menjadi punca jurang yang wujud antara kita. 

Aku macam, baru nak embrace the reality of me, and this life. Selama ni asyik lari je, lupa yang aku ni semput orangnya. So, sekarang aku tak larat, just face everything head-on, sebab Allah bagi ujian kepada kita sebabnya Dia Maha Mengetahui yang kita mampu menghadapinya, sounds familiar, kan? 

Wassalamu'alaikum & Salam Ramadhan al-Mubarak (:

P/S: Next update, maybe recap sebelum ni kut. Maybe.