Pages

Monday, January 23, 2012

Left Out

Assalamualaikum & Greetings.
I'm not in the mood of blog-ing.


I've finished my novel, entitled "Beautiful Ignorance". It has been awhile, at last the story comes to its end, beautifully and I'm freaking damn excited. Alhamdulillah, once again, Allah gives me thoughts to figure out the whole story, and all ideas are from him, Alhamdulillah. What happens to my project VAMP? I'll make it short. After I finish drawing for their comeback, so VAMP Project are successfully done well, and again Alhamdulillah.

"Saya dah tak nak lukis...", impossible for me to say this, but it's true, I cannot draw especially humans & animals from now on, because hukum melukis manusia & haiwan haram and I'm trying to accept the fact, and live my life as it used to be without drawing. It might be a harsh decision, but I have to. Saya nak berubah, saya tak nak buat dosa banyak banyak. And what happen next on my drawings? I would like to burn & vanish all of them from this earth, so that no one would see my drawings. And saya secara perlahan kurangkan melukis, mana tahu nanti saya dah tak lukis. Saya sedih sangat, tak tipu punya. Allah knows me well, of what I feel right now.

Thanks for family & friends' support & love for me. I love you all forever.

Selama ni, saya lukis kerana saya suka melukis. Saya tak pernah terlintas dalam fikiran saya & tiada niat melukis untuk menandingi kuasa Allah yang Maha Esa & Pemilik sekalian makhluk & alam yang luas ini. Demi Allah, saya tiada terlintas untuk menandingi kuasa-Nya & mahupun untuk dijadikan pujaan atau sembahan. Saya melukis untuk hilangkan stres & kebosanan melampau, sekadar dijadikan hobi. Namun, apa pun alasan, hukum yang Allah perintah hendaklah akur, sebagai hamba-Nya, kenalah akur. Jadi, saya membuat keputusan memilih Islam, agama saya & saya tidak memilih nafsu, kepentingan saya. Terima kasih ya Allah atas petunjuk yang Engkau anugerahkan kepada ku. Alhamdulillah.

Wassalamualaikum wa Rahmatullahi wa Barakatuh.