Pages

Sunday, January 15, 2012

Oh, hai.

Assalamualaikum & Greetings.
Hai, aku dah lama sangat tak post anything. Well, dah kering cerita kah, cik Anis?
Yes, tak lah kering sangat, ada saja cerita cuma malas nak taip begitu begini. Macam tu lah.


Aku nak sangat cerita pasal cinta, of course lah cerita cinta aku. Kalau cerita cinta orang lain tu, apahal nak cerita kan? Nanti lah. Sebab yang munassabah? Tiada. Hee, sebabnya aku rasa it's over, it has to be told so that I will be always remember this story, even though hanya kenangan bangang seumur hidup melekat kat dalam kepala otak aku yang makin hari makin bersarang-hae dalam tu, well, whatever. Next post will be my love story, I mean, macam mana aku minat orang tu, siapa orang tu, sampai bila aku minat, yang paling teruk nak bagitau nanti...orang tu tau ke tak aku minat dia walaupun aku tak peduli pun dia tau ke tak. Lagi teruk, macam mana rasa bila dah tersangkut dengan kata dusta lelaki. Aku dah rasa, tapi some girls maybe pernah rasa lagi banyak compared to me yang amatur je dalam cintan cintun ni.

Frankly speaking, I never been in love relationship before this and till now. Never in my life, having a love relationship with any guy, before this. Hampir...pernah lah. Minat orang tuu common lah, alaa, korang macam tak pernah lah kan. Tapi, aku minat macam tu, macam tu je lah. Ada sorang tu aku minat memang macam gila lah, usha orang tu pun macam orang gila, macam tak boleh hidup dengan orang tu. Bwahhahah, malu lah, kalau boleh aku tak nak ingat, macam memperbodohkan diri do.
Anyway, wassalamualaikum.

Btw, MBLAQ ada buat comeback & the song is entitled "This is War". So check'em out through Youtube. Okay?
Those who are A+(s), please vote for them & watch all their MVs at the right channel ---> JTuneCamp Channel.